Arviointipalvelu arviD soveltuu käytettäväksi kaikissa palveluissa ja kyselyissä

Asiakaskyselyt, henkilöstökyselyt ja omaiskyselyt ovat organisaation toiminnan kehittämisen kannalta erittäin tärkeässä roolissa. Aina ne eivät kuitenkaan anna syvää ja hyödyllistä tietoa organisaation tilasta. Syitä tähän voi olla monia. Avoimet kysymykset tuottavat usein kehittämisen kannalta hyödyllisintä tietoa, mutta monet vastaajaryhmät eivät voi itse vastata avoimiin kysymyksiin.

Tuotamme monipuolisia arviointipalveluita yhteistyössä Piia Roos Oy:n kanssa. Arviointipalvelumme nimi on arviD. Palvelun myötä pääsette pureutumaan organisaationne kehityskohtiin paremmin ja saatte erinomaiset eväät toimintanne kehittämiseen.

Arviointipalveluumme voidaan liittää kaikkien vastaajaryhmien haastattelu, jolloin päästään kiinni todellisiin kehittämiskohteisiin. Metodi soveltuu kaikkiin palveluihin ja kyselyihin. Sillä voidaan toteuttaa niin kevyet ja nopeat kyselyt kuin syväluotaavat, moniulotteiset ja korkeaan vaikuttavuuteen etenevät tutkimukset.

Arviointipalvelumme avulla verkkokyselyt voidaan tehdä nopeasti ja helposti millä päätelaitteella tahansa. Mikäli kyselyssä kerätään tietoa esimerkiksi ikäihmisiltä tai vammaisilta, ei paperilomakkeita tarvita, sillä haastattelijamme keräävät vastaukset suoraan talteen. Varhaiskasvatuksessa metodi mahdollistaa myös pienten lasten kyselyt. Kysely voidaan kohdentaa suoraan vastaajien älypuhelimeen.